четвртак, 11. август 2016.

Шта очекивати од Холивуда у наставку ове године?

Често ми пребацују да се премало бавим новим филмовима. Ја јесам наклоњенији класицима и то зна свако ко ме познаје, али далеко од тога да бежим од нових филмова и не гледам их - ако постоји нешто што ме занима да видим. Овде правим листу онога што нас очекује у наредних 17 месеци, како онога што би могло да буде макар издалека занимљиво, тако и онога што ми се чини да треба избећи у широком луку, са кратким опсервацијама и покушајима образложења.

АВГУСТ

SUICIDE SQUAD - Ово је већ изашло, и док завршим овај текст, вероватно ће већ стићи и у нашу имитацију биоскопа. Иако је деловало занимљиво док је било у развоју, јавља ми се да финални производ није занимљив ником сем клинцима, и да се ради о пуно јефтине забаве без суштинског разумевања самог стрипа. Критика га је већ сахранила, видећемо је ли оправдано.
THE BROOKLYN BANKER - Прича која се тиче мафије у Бруклину седамдесетих година. Да је ово филм са почетка деведесетих и има мало јачу глумачку екипу, био бих супер-узбуђен, овако ми све то делује млако, мрљаво и већ виђено. Пол Сорвино обећава, али то је отприлике то.
BUDDHA'S LITTLE FINGER - Неуспели удар на Горбачова у режији Тобија "Рокенрола" Кебела и екипе. Искрено сумњам да је ова руско-немачко-канадска копродукција снимљена на енглеском језику иоле зрело и паметно приступила тематици и да ће обрадити ствар из правог угла. То нико досад и није урадио, тако да, можда некад и погледам ово, али не жури ми се.
TIME RAIDERS - Кинеска авантура непознатог садржаја. Ако је у стилу Јимуа Жанга (притом не мислим на ово "Кинески зид" говно са Метом Дејмоном), можда буде занимљиво.
FLORENCE FOSTER JENKINS - Премиса звучи као нешто што ме снажно не занима - богаташица мисли да зна да пева, а нема појма, крије се истина од ње, па се долази до тога да прави концерт у Карнеги Холу. Међутим, режира Стивен Фрирс, а глуми Мерил Стрип, тако да морам да дам прилику, и поред тога што јој је партнер пословично ужасни Хју Грант. Можда и падне засебна критика ако буде огромно срање или се квалификује у категорију "не могу да верујем да је то добро". Видећемо.
SAUSAGE PARTY - Анимирани филм о кобаји из супермаркета која покушава да открије смисао постојања и шта се заправо дешава када кобаје напусте радњу. Ово звучи толико безвезе, да би заправо могло да ми легне, с обзиром да слутим веома груб хумор везан за "кобасице", тако да му можда и дам прилику па ме пријатно изненади.
ANTHROPOID - Шпијунски трилер о акцији да се уклони Хајдрих, главни нациста у Чехословачкој. Иако сам одустао од очекивања да би могло да се направи нешто добро и свеже на тему Другог светског рата, даћу овоме прилику.
BEYOND VALKYRIE: THE DAWN OF 4TH REICH - Види другу реченицу претходног описа.
BLOOD FATHER - Бивши робијаш мора да заштити ћерку од скотова који хоће њену главу. Већ смо доста пута видели овако нешто од њушки попут Бруса Вилиса и Лијама Нисона, али пошто волим Мела Гибсона, можда се и преварим, па погледам ово, мада не очекујем ништа.
EDGE OF WINTER - Зближавање оца са два сина подсећа на "Повратак" Андреја Звјагинцева, само што су ови заробљени у некој брвнари док напољу бесни мећава, а онда се открива да тајо и није баш пријатан човек за бити у његовом друштву. Не знам, делује полудупасто, можда ако не будем имао паметнија посла да утрошим сат и по.
HELL OR HIGH WATER - Два очајна буразера пљачкају банку да заштите своје парче земље, а на њих се намерио оматорели, брбљиви тексашки ренџер Џеф Бриџис. Изгледа као лагани, већ виђени вестерн, испратиће се у часовима доколице.
OPERATION CHROMITE - Лијам Нисон игра Дагласа Мекартура и бори се у корејском рату. Жалим, али заболе ме.
BEN-HUR - Римејк Вилијема Вајлера из 1959. године је већ био спектакл пер се и сигурно био многоструко бољи него што ће ова травестија икада бити. Не занима ме.
BILLIONAIRE RANSOM - Размажена деца узвраћају ударац? Не, хвала.
CLOSET MONSTER - Креативни тинејџер прогоњен турбулентним детињством и грозним успоменама покушава нормално да одрасте и успут побегне из родног града. Хм...познат материјал, али погледаћу, можда ме изненади.
COLLIDE - Пљачка крене лоше, бесловесни квази-кримос бежи од мафије са нечим што њима припада и мора да заштити девојку пре него што је шчепају. Гледао сам ово у бар 50 филмова, али Ентонија Хопкинса и Бена Кингслија бих гледао увек, те, иако очекујем срање, погледаћу. Њих двојица су се ионако у последњој деценији претплатили искључиво на срања.
IMPERIUM - Данијел Редклиф као андеркавер ФБИ агент у средишту скинхед групе. Хари Потер скинхед? Хахахахахаха, ово прети да буде још већи избљувак од нашег несрећног "Шишања". Шта је следеће, Патинсон и Сомерхалдер као Бони и Клајд? 
A TALE OF LOVE AND DARKNESS - Ако ми је нечега у Холивуду доста, то је јеврејска пропаганда, а режисерски деби Натали Портман је управо то. Заснован на мемоарима познатог писца, у време стварања израелске државе. Делује ми као "У земљи крви и меда" у израелско-палестинској варијанти, само што за разлику од оне мастектомиране наркоманке, Портманову некако могу и да схватим, ипак је Израел њена земља.
DON'T BREATHE - Трио лопова упада у кућу човека који је богат и слеп, мислећи да ће имати лак посао, али то је грешка. Изгледа као генерички саспенс трилер, даћу му шансу без икаквих већих очекивања.
HANDS OF STONE - Можда и не буде још један у низу уобичајених боксерских филмова. С обзиром да знам причу о Роберту Дурану, даћу му шансу. А можда и Боби Де Ниро одглуми нешто људски после петнаест година. Можда.
COMPLETE UNKNOWN - У живот човека се враћа стара љубав која воли да мења идентитете. Lost me at hello. Немам ништа против романси и романтике, али мрзим кад филм који рециклира већ сто пута виђене шаблоне покушава да делује оригинално и паметно, а мислим да је ово то.
THE HOLLARS - Тип се враћа кући због мајчине болести и суочава са свим и свачим. Можда и погледам кад немам шта друго, али видео сам то већ хиљаду пута.
KRAFTIDIOTEN - Норвешко-шведски филм у ком је син часног човека случајно убијен у рату између скандинавског гангстера вегана и шефа српске мафије. Главни јунак узима ствари у своје руке, што само продубљује кризу и повећава број мртвих. Овај филм је снимљен још 2014. године и сигурно ћу га погледати, чисто да видим на који су нас начин овде упропастили. Мада, има нешто привлачно и у чињеници да главног српског гангстера игра Бруно Ганц. ЕДИТ: Гледао сам, фина забава и ништа више, може да прође, појављују се Сергеј Трифуновић и Мики Крстовић и причају на чистом српском, а српским се солидно служи и чувени Хитлер. П.С. Ту је и Тормунд Џиноубица, који добија метак у главу после пет минута.

СЕПТЕМБАР

THE LIGHT BETWEEN OCEANS - Заплет не обећава баш ништа, можда оверим због Фазбендера, Викандерове и Вајсове, пристојна глумачка екипа.
MORGAN - Консултант за процену ризика одлучује да ли да се оконча живот бића створеног у лабораторијским условима. И поред полуинтригантне глумачке екипе, ово ме једноставно не интересује. Сит сам робота, андроида, стероида, метроида и осталих гована.
THE 9TH LIFE OF LOUIS DRAX - Због редитеља ћу овоме пружити шансу, изгледа има одређених додирних тачака са филмом "Додир медузе" који ми се допао, а и глуми Арон Пол.
MAX ROSE - Џери Луис на филму после 100 година? У драмској улози? Џез окружење? Shut up and take my money, страх ме само да не буде storm in a teacup.
BEFORE I WAKE - Дјечарац не сме да заспи, јер се све што сања манифестује у стварности. Пре него што завлада терор, мора да се открије истина о пореклу свега. Ово би била врста филма какву желим да гледам да имам 15 година. Пошто сам видео већ превише таквих, нека, хвала.
SULLY - Клинт Иствуд ме обрадовао превише пута да бих му замерио један "Амерички снајпер", тако да ћу ово гледати, мада ме много подсећа на Земекисов "Flight". Истини за вољу, јавља ми се да ће бити препумпано преко сваке мере.
WHEN THE BOUGH BREAKS - Сурогат мајка постаје опседнута мужем. Puh-leeese. Даље.
DEMON - Пољски трилер о поседнутом младожењи. Варијанта некакве јеврејске легенде. Редитељ филма се убио у хотелској соби током промоције филма на једном од фестивала.
OTHER PEOPLE - Тежак раскид. Тешка година. Старање о болесној мајци. Враћање вере у живот и налажење смисла. Видео сам то у 458 других филмова, не занима ме.
BLAIR WITCH - Још једна? Зашто?
BRIDGET JONES'S BABY - Још један филм о њој? Зашто?
SNOWDEN - Оливер Стоун не би требало да је инструмент глобалистичке олигархије, али ипак ми се не жури да гледам ово и мислим да ће бити пропаганда.
31 - Нови филм Роба Зомбија. Не занима ме.
THE DEVIL'S DOLLS - Уклете лутке? Стварно? Ајде, бежи у...
MALIBU ROAD - Премиса делује занимљиво, психоделични трипови, убиство, и све што иде уз та два. Ако се правилно приступи, може то лепо да изгледа.
OPERATION AVALANCHE - Ладни рат, и завере о слетању на Месец. Просто не постоји начин на који ово може да буде добро, јер не постоји пар кохонеса у Холивуду који би тему квалитетно обрадио. Стога, прескочићу.
THE MAGNIFICENT SEVEN - Римејк римејка прошаран политичком коректношћу? Одјебите.
LA BELLE ET LA BETE - Ценим и поштујем Едуарда Норијегу, али која је ово већ по реду верзија? На главу се попеше са овим. Изглед није важан, него карактер, поготово ако си јебени принц милијардер. Осим тога, већ постоји скоро-па-мастерпис Жана Коктоа из 1946. године, коме никакви дигитални ефекти данашњице не могу да присмрде.
THE DRESSMAKER - Ово је нашироко доступно већ одавно, тако да сам погледао због Кејт Винслет. Ништа посебно, али има моменте, ОК за кишно поподне. Џуди Дејвис исто добра.
QUEEN OF KATWE - Мира Наир. Живот и прикљученија шаховске шампионке из Уганде. Немојте, молим вас.
DEEPWATER HORIZON - Има ово потенцијала, и погледаћу, али ми се чини као још један style over substance у стилу Куаронове "Гравитације".
MASTERMINDS - Помислио сам да је можда неки хајст муви и био сам у праву. Онда сам видео да је у питању комедија са Овеном Вилсоном. Хвала, али не, хвала.
MISS PEREGRINE'S HOME FOR PECULIAR CHILDREN - Бартоне, брате, стварно ми је заувек доста твојих фантазија са некаквим караконџулама. Волим Биг Фиш, волим Едварда, волим Бетмене, али, дај, човече, направи једном у животу нормалан филм са нормалним протагонистима у реалном времену и на реалном простору, чисто мало за промену.
DELIRIUM - "Хорор" о јунаку лабилног ума и уклетој кући. Виђено 47659 пута. Доста је.
DENIAL - Хилари Свенк правно доказује да се десио холокауст. Не звучи баш инспиративно.
I.T. - Хај-тек крими-драма са Пирсом Броснаном. Можда и погледам, али сам без очекивања.
BROKEN VOWS - Иако ми заплет "одбијен, па се разбеснео" звучи већ виђено и неоригинално, има нешто ванредно злокобно у Весу Бентлију што ме тера да ипак погледам ово.

ОКТОБАР

THE BIRTH OF A NATION - Намерна референца на наслов Грифитовог изражено расистичког, али у сваком другом смислу епског филма из 1915. године. Овај нови није римејк, хвала Богу, али говори о некој побуни робова. Много је данас филмова о том периоду и ниједан не успева том проблему да приђе на прави начин. Чињеница да је "12 Years a Slave" изабран за филм године показује фундаментално неразумевање ствари и тенденцију да се бави последицама, а не узроцима, што је велика глупост.
THE GIRL ON THE TRAIN - Премиса ме толико снажно не занима да ћу игнорисати подношљиву глумачку екипу.
FRIEND REQUEST - Ово не бих ни убацивао, али овај plot summary је толико урнебесан да једноставно морате да га прочитате. When a college student unfriends a mysterious girl online, she finds herself fighting a demonic presence that wants to make her lonely by killing her closest friends. Можете ли да верујете да филм са оваквим заплетом постоји? Није зезање.
THE GREAT GILLY HOPKINS - Ово има изузетно добру екипу, али заиста не могу да трпим још један "неподношљива девојчица одраста уз поуке, учећи притом и одрасле око себе животним лекцијама" филм. Превише времена мог живота је отишло на такве ствари. Можда за 15 година.
THE ACCOUNTANT - Занимљива премиса и заплет, незанимљиви Бен Афлек. Борба је велика.
CERTAIN WOMEN - Преплитање живота три жене у малим градовима у Монтани. Мирише на још једну ствар која ће дебело да ме смори, ако не будем имао паметнија посла, можда и одгледам првих 15-20 минута, има занимљивих глумаца (и не мислим на ону из Твајлајта).
CHRISTINE - Није Карпентеров ауто убица, већ некаква био драма о тв водитељки. Пих.
DESIERTO - Син Алфонса Куарона режира филм у коме расиста који патролира границом преко крајњих граница (no pun intended) малтретира групу миграната која покушава да пређе из Мексика у Америку. Ово и те како обећава, али само ако се одради на прави начин. "Пустиња" има потенцијала, а каква ће бити, видећемо. ИМДБ је не воли, али то не значи ништа.
PRICELESS - Човек који је на ивици да изгуби све пристаје да за паре обави један превоз без постављања питања, али се испостави да је ипак требало да их постави. Погледаћу, мада је и ово изгледа рађено по познатом калупу, и питање је како ће испасти. Немам поверења.
MI AMERICA - Злочин из мржње. Етнички различито подручје. Емотивни ролеркостер. Звучи добро, мада није ништа преоригинално. Можда и погледам.
I'M NOT ASHAMED - Изводи из дневника прве жртве Колумбајн масакра. Не жури ми се.
JACK REACHER: NEVER GO BACK - Што би рекао наш народ - I don't give a fuck.
A MONSTER CALLS - Дечку треба помоћ да се избори са болешћу мајке и још сто других недаћа, а помоћ стиже у форми чудовишта. Опет један милион пута виђени калуп, али с обзиром да је Хуан Антонио Бајона 2007. године режирао одлични филм "Сиротиште", стидљиво прижељкујем да ово буде нешто на фазон "Пановог лавиринта" што би ме заиста, заиста обрадовало.
OUIJA: ORIGIN OF EVIL - Још један злодух кога треба отерати. Продуцент Мајкл Беј. Не, хвала.
AMERICAN PASTORAL - Редитељски деби Јуена Мекгрегора. Политичко-породична драма из шездесетих. Даћу јој шансу.
THE HANDMAIDEN - Нови Парк Чан-вук је нешто што очекујем са великим нестрпљењем, иако је избор жанра (драма-романса) мало чудан за њега. Свеједно, гледаћу.
IN A VALLEY OF VIOLENCE - Долазак странца у пропали град који воде насилници и будале, доводи до ланчане реакције несрећних догађаја. Убрзо повратка више нема, талас безумља превладава. Звучи веома обећавајуће. Могао би Џонтра да пружи једну сјајну улогу, дуго није.
MOONLIGHT - Прича о дечку који одраста у Мајамију у доба рата против дроге. Не надам се уопште, али погледаћу, можда буде неки мали hidden gem.
INFERNO - Нисам гледао ни претходне делове франшизе, према томе - no way, Jose.
RINGS - Јапански Накатин оригинал са наставцима је оно што треба гледати, не ово.
NEW LIFE - Јок.
THE WINDMILL -  Млада Аустралијанка у бекству заглави у некој холандској вукојебини са групом туриста у близини ветрењаче која по легенди крије страшну тајну, крећу нестајања, убиства и све остало што сте већ сто хиљада пута видели. Тешко да ћу на ово губити време.

НОВЕМБАР

DON'T CALL ME SON - Дете открило да мама није мама, него лопов који га је украо. Да је холивудски филм у питању, не бих га никад погледао, пошто је бразилски, има неке наде.
DOCTOR STRANGE - У суштини ми цвили међуножје за Марвела и његове стрип јунаке, ал' Камбербач и Микелсен ваљда гарантују макар неку забаву, па ћу ово можда оверити у часовима доколице. Наравно, не сумњам да је набуџено срање у питању.
HACKSAW RIDGE - Истинита прича о човеку који је у бици код Окинаве спасио 75 људи и отворено иступао епротив убијања. Да не знам да ово режира Мел Гибсон, мислио бих да је у питању још један еп о милостивим Американцима. Овако, знајући његов приступ и умеће, ово ми је дефинитивно најочекиванији филм остатка године.
TROLLS - Хуголина и Тролци? Немој, престар сам за то.
BLEED FOR THIS - Истинита прича о боксеру који се враћа у ринг помоћу чисте воље након тешке саобраћајке и поново се бори за титулу. Мало ми је више пун куфер боксерских филмова, било их је превише у последњих пар година, али можда и погледам.
LOVING - Љубавни пар који није исте расе тужио државу која им не да да се воле. Можда кад још мало остарим, па ми не смета увек претерано изражено моралисање у таквим филмовима.
ALMOST CHRISTMAS - Покушај породице да испуни жељу своје "главе", да за Божић буде пет дана под истим кровом без да се поубија. Звучи занимљиво, пошто је ту Дени Гловер, али осећам да ће прерасти у патетику. Прескачем.
ARRIVAL - Ово није "Они долазе" са Чарли Шином, већ нови СФ филм Дениса Вилнева, коме ћу свакако дати шансу, с обзиром да је човек режирао феноменална "Згаришта", те нешто слабије "Затворенике" и "Сикарио". Гледаћу ово, можда написати и посебну рецензију.
BILLY LYNN'S LONG HALFTIME WALK - 19-годишњак се враћа из рата у Ираку и кроз флешбекове видимо шта му се дешавало. Стварност се не поклапа са америчком перцепцијом рата. С обзиром да режира Анг Ли, погледаћу, можда и буде нешто што се не заборавља одмах.
SHUT IN - Изолована удовица Наоми Вотс спасава дете из снежне олује. Пих.
ELLE - Нови филм Пола Верховена о игри мачке и миша између жене и мушкарца који ју је некада силовао. Знајући за шта је овај редитељ способан, радо ћу ово погледати, имао је тешких промашаја, али и наслове које заиста обожавам, тако да му морам дати прилику.
THE DISAPPOINTMENTS ROOM - Опет ослобађање неких демона са тавана. Да је стопут Кејт Бекинсејл, не занима ме, много је отишла у палп и треш, могла би да припази шта снима.
THE EYES OF MY MOTHER - Ово би могао да буде ненадани погодак, хорор који удара после трагедије, али не очекујем ништа, да не бих био разочаран. Глумци скроз непознати, што може бити само плус. Видећемо.
MANCHESTER BY THE SEA - Ово би могла да буде солидна породична драма, мада је премиса сама по себи генерична. Стриц стицајем околности мора да брине о братанцу. Претпостављам да ће се уз њега научити одговорности и да ће, упркос проблемима, научити да се поштују.
NOCTURNAL ANIMALS - Прича у причи, уметност имитира живот и обрнуто, бла, бла, бла. Иако је било сличних филмова, који су махом славно оманули, ово може да буде добро, зависно од егзекуције. Гиленхол (или како год да му се изговара име) и Адамсова могу да изгурају добре улоге, надам се да то и јесте случај, надам се добром трилеру. Видећемо.
ALLIED - Некаква шпијунска романса у доба 2.светског рата. Није ово Земекисов терен, и нисам уопште оптимистичан кад је овај филм у питању, али гледаћу га, па можда и напишем засебну критику ако ме много одушеви или изнервира. Играју Бред Пит и Марион Котијар.
BAD SANTA 2 - Уопште не видим сврху за постојањем овог филма, само се руши култ Цвигофовог одличног првог дела, али вероватно ћу кад-тад бити привучен да погледам, чисто да се уверим колико је први бољи. Нема клинца, али то је очекивано после скоро 15 година.
ИСПРАВКА: Гледах трејлер, клинац је ту. Ако филм буде сличан трејлеру, биће комедија године.
RULES DON'T APPLY - Забрањена љубав глумице под уговором са Хауардом Хјузом и њеног шофера. Тема ме уопште не интригира, али погледаћу, из простог разлога што знам да је ово први филм Ворена Битија после икс година, и да је покушавао да сними филм везан за Хауарда Хјуза добрих 40 година, па чисто да видим на шта личи све то.
LION - Индијац усвојен у Аустралији, после 25 година тражи биолошку породицу. Мирише ми на Оскар мамац, није ми уопште занимљиво тако нешто.

ДЕЦЕМБАР

INCARNATE - Ослобађање поседнутог детета по ко зна који пут. Једино ако неко баш жели да гледа црвену вештицу, па му буде јако занимљиво.
KIDNAP - Хали Бери оће да поврати киднапованог сина. Ништа занимљиво за мој грош.
LA LA LAND - Мјузикл са гушчетом и Емом Стоун. Апсолутно ме не занима, иако можда треба дати прилику режисеру "Виплеша", који јесте и те како прецењен филм, али има добрих решења. Видећемо шта и како, није ми привлачно, али можда ме превари.
THE BYE BYE MAN - Волим Кери Ен Мос, обожавам Феј Данавеј, али оне нису довољне да ме привуку да овако нешто погледам. Некакво случајно призивање натприродног ентитета је у питању, Кендимен је ту већ достигао врх, како ми се чини.
MISS SLOANE - Добра екипа игра у филму о контроли оружја, политички трилер који доста обећава, погледаћу без даљњег, али, као и у много случајева до сада, очекивања су ми смањена.
THE SALESMAN - Нови филм Асгара Фархадија, који садржи референце и паралелу са "Смрћу трговачког путника". Фархади никад није изневерио, ово заиста једва чекам.
COLLATERAL BEAUTY - Сувише познатих имена има да бих ово прескочио, ипак делује као још једно њањаво срање у коме ће Вил Смит показивати колико је добар глумац.
FENCES - Дензел Вошингтон и његов укалупљени профил tough-to-the-bone идеалисте ми ионако иде на јетра, а камоли кад још стане и иза камере. Хвала, али не хвала.
NERUDA - Биопик о великом песнику. Ако ме не мрзи, погледаћу.
ASSASSIN'S CREED - Сигурно ћу гледати, али исто тако сигурно нема шансе да достигне квалитет игре. Курцел користи глумце из своје адаптације "Магбета", Фазбендера и Котијарову.
PASSENGERS - Намуњени СФ у режији Мортена Тилдума (Игра имитације) са Џенифер Лоренс. Не свиђа ми се све то, миришем нешто типа "Гравитације", значи срање.
THE SPACE BETWEEN US - Тип рођен на Марсу се враћа на Земљу да нађе оца. Не занима ме.
JULIETA - Нови Алмодовар. Погледаћу, без неких великих очекивања.
PATRIOTS' DAY - Бомбе на бостонском маратону. Јадни Амери. Заболе ме.
GOLD - Потрага Метјуа Меконахија за златом у индонежанској џунгли. Заболе ме.
THE FOUNDER - Биопик о изумитељу Мекдоналдса. Да се не понављам, иако је у питању Мајкл Китон, кога јако волим.

НЕПОЗНАТ ДАТУМ, ТОКОМ ГОДИНЕ 

LE TOUT NOUVEAU TESTAMENT - Бог је жив и живи у Бриселу са ћерком. Режира Жако Ван Дормел који је радио "Mr. Nobody", а игра тип из "Човек ујео пса". Иначе ме нимало не би занимало, али погледаћу због тих ствари.
ARMY OF ONE - An American civilian sets out to find Osama Bin Laden. Ако мислите да овај резиме не може идиотскије да звучи, варате се. Тог цивила игра Николас Кејџ.
THE CIRCLE - СФ трилер са Том Хенксом. Нисам паметан, појављивао се у свему и свачему. Вероватно ћу гледати, али опет без очекивања.
FREE FIRE - Састанак између две банде у напуштеном складишту прераста у крвави обрачун и борбу за преживљавање. Погледаће се, Скорсезе је продуцирао, сигурно није скроз лоше.

Дакле, шта очекивати од остатка године? Ништа посебно, као и увек. Као што сте видели, имаће шта да се погледа, далеко од тога да ће бити баш потпуно празно, али кључ свега је, као и досад, не очекивати ништа посебно. Постоји неколико наслова које и сам са нестрпљењем очекујем, као што и написах, али свакако неће бити у питању година која ће се памтити, то је сигурно. Ако до краја године буде десетак гледљивих филмова од свих ових које сам побројао, ја ћу бити задовољан. То ће значити да текућа година није потпуни промашај и фијаско. У старту је погрешно очекивати да се догоди нека нова 1939. или 1950. година, али морамо се надати да дигитална технологија неће да прогута баш сву суштину филмског стваралаштва. Док не искочи нека нова година за памћење, добра ствар је окренути се серијама, оне су одавно почеле да бивају много слојевитије, успешније и боље него филмови, а у неком од следећих текстова, позабавићу се још неком серијском препоруком. Дотле, окрените се старим добрим класицима. Они вас никада неће изневерити и никада вам неће досадити, само ће пружити нова уживања.








Нема коментара:

Постави коментар